Tips & Trucs

Blijf veranderen, blijf zichtbaar

Wist je dat medewerkers en klanten de Narrowcasting meer aandacht geven als er regelmatig nieuwe informatie beschikbaar is? Zeker in deze tijd is het belangrijk vaak te vernieuwen.

Zorg daarnaast dat de boodschap duidelijk is!

5 Tips om meer aandacht te generen voor jouw boodschap:

  • Korte grote pakkende titel. Zo zie je op afstand al wat het onderwerp is.
  • Beknopte omschrijving van de boodschap. Less is more!
  • Afbeeldingen die bij het onderwerp passen. Mensen blijven langer geïnteresseerd bij een tekst mét afbeelding.
  • Laat per locatie de best passende content zien. Een receptie scherm met daarop gewijzigde openingstijden is bijvoorbeeld minder effectief dan een Etalagescherm met gewijzigde openingstijden.
  • Onderschat het niet: blijf veranderen. Mensen zijn minder geïnteresseerd in het scherm wanneer ze hier elke keer dezelfde boodschap zien staan.

  • Door de stijgende vraag naar content creation, breiden we ons aanbod hierin uit.

    Content Creation »